poniedzia艂ek, 29 stycznia 2018

Nie patrz tak na mnie 馃憖馃憖

Bajsza
Wszelkie podobie艅stwa do os贸b, zdarze艅, miejsc, kt贸re mog膮 zaistnie膰 s膮 zupe艂nie przypadkowe. Hi, hi
29 stycznia 2018 r
~~~~~~~~~~~~~
Mam jakie艣 napady kataru, nie jestem raczej przezi臋biona, wi臋c albo jest to alergia na co艣, albo po wypadku mam ci膮gle k艂opoty z nosem a mo偶e nawet z zatokami. 
Jest to zabawne, bo siedz臋 sobie np. przy komputerze i nagle zaczyna ciekn膮膰 mi z nosa woda.
Nawet chustki nie zd膮偶臋 chwyci膰. 
Albo dostaj臋 atak kichania seryjnego, po siedem albo pi臋膰 razy. 
Normalnie rzuca mnie w tym kichaniu od 艣ciany do 艣ciany. 
Zaczynam kombinowa膰, co by zrobi膰, 偶eby wyzwoli膰 si臋 z tego ob艂臋du. 
Tymon preferowa艂 w takich razach opukiwanie, czyli EFT.
Mapa punkt贸w i kolejno艣膰 opukiwania
Brew – powinna艣 opukiwa膰 j膮 przy jej pocz膮tku, tu偶 przy nasadzie nosa.
Bok oka i pod okiem – opukuj je na ko艣ciach oczodo艂u.
Pod nosem ­– mocno naciskaj w zag艂臋bieniu.
Podbr贸dek – delikatnie opukuj bruzd臋 w brodzie.
Obojczyki – punkty opukiwania znajduj膮 si臋 w miejscu po艂膮czenia ko艣ci obojczykowej i pierwszych 偶eber.
Pod ramieniem – opukuj punkt na wysoko艣ci sutka, kt贸ry znajduje si臋 oko艂o 10 cm od pachy.
Czubek g艂owy – skoncentruj si臋 na najwy偶szym punkcie g艂owy.
Opukuj mocno 5 razy ka偶dy z wymienionych punkt贸w, powtarzaj膮c afirmacj臋, powt贸rz cykl 5 razy. Na koniec napij si臋 wody – wtedy energia przep艂ynie razem z ni膮.
Jako艣 mnie to nie przekonuje,
S膮dz臋, 偶e trzeba wierzy膰 w moc opukiwania, 偶eby metoda by艂a skuteczna.
~~~~~~~~~~~~~
Postanowi艂am skoncentrowa膰 si臋 na masowaniu punkt贸w energetycznych d艂oni i st贸p.

Mo偶e warto przypomnie膰, gdzie te punkty si臋 znajduj膮
  I jakie techniki masa偶u znamy dotycz膮ce tych w艂a艣nie punkt贸w energetycznych.
Zima dla mnie jest okresem, gdy mam czas na zadbanie o w艂asne cia艂o bardziej szczeg贸艂owo ni偶 latem.
Wiadomo latem jest wiele atrakcyjniejszych zaj臋膰.
Unikam chemicznych mazide艂 do cia艂a, ale krem Nivelazione uwie艅cza codzienne masa偶e st贸p.
D艂onie za艣 smaruj臋 ekskluzywnym serum ze 艣luzem 艣limak贸w, kt贸re dosta艂am w prezencie od Tymona w Krynicy.
No, co Tymon nie patrz tak na mnie. 
Wiem, mia艂o by膰 pod oczy, ale oczy mi od niego 艂zawi膮 – za to do r膮k jest super, no wiem, 偶e by艂o bardzo drogie, ale czy moje r膮czki nie s膮 godne 艣luzu 艣limak贸w?

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Dzi臋kuj臋 za notk臋 i pozdrawiam

Archiwum bloga