piątek, 3 czerwca 2016

Marności nad marnościami!!!

Bajsza
Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń, miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe. Hi, hi
Ściąganie pobieranie, udostępnianie zdjęć i treści - jest zabronione – objęte prawem autorskim.
2 czerwca 2016
~~~~~~~
Całą zimę przepękałam a teraz mnie tak zmogło.
Jestem pół żywa – cały czas.
Zeszłego roku też byłam chora w jakiejś takiej nietypowej porze.
Jeden plus tego jest taki, że oczy mi się poprawiły, co świadczy o tym, że to zwykłe przeziębienie a nie alergia.
Przeziębienie nie jest wcale zwykłe a okropne.
Nawet truskawki już mnie nie cieszą.
Powinnam więcej czasu spędzać w ogrodzie.
Może jak zakwitną clematisy – te, co jeszcze zostały wyjdę do ogrodu.
Jeden już zakwitł – tylko jeden. Ogród jest smutny. Pada deszcz.
Pokrzywy w niektórych miejscach są tak duże jak ja.
Za to dzięki deszczom – powschodziło wszystko, co posiałam w doniczkach.
Byłam na badaniach cukrzycowych.
Przyjechali po mnie samochodem i odwieźli mnie w sumie ok 70 km. Niestety nie wiadomo, czy spodobają im się moje wyniki, od tego wiele będzie zależało.
Byłam bardzo kiepska z powodu tego przeziębienia. 
Nie wiadomo na razie nic.
Trochę jestem w tym wszystkim zagubiona. 
Lekarka moja powiedziała mi tylko, że to program centralny i od niej nic nie będzie zależało.
Ja w sumie na razie wolałabym być leczona tabletkami a nie insuliną.
Tym bardziej, że ona jest podobno amerykańska a ja do amerykańskich leków jakoś nie mam przekonania.
Mogą mnie jeszcze odrzucić.
Miałam jakieś takie odczucie, że się ode mnie czegoś oczekuje, czegoś, czego nie rozumiem. 
Pożyjemy zobaczymy obym się myliła. 
Chociaż z drugiej strony wierzę w opatrzność, która czuwa nade mną od dawna. 
Ania mi powiedziała, że będę królikiem doświadczalnym, to prawda – wszyscy w jakiejś dziedzinie takimi królikami jesteśmy.
Dziś też jestem królikiem tabletki, które biorę raz zbijają mi cukier raz nie.
Dziś teraz mam 226 i nie wiem, czemu taki wysoki. Było już bardzo ładnie i znów się coś psuje. Skoro jednak aż taki wysoki ten cukier wyjęłam sobie z zamrażalnika bigos a niech tam w końcu coś, co lubię – jest super pyszny. 
Po lodach nie ma nic od bigosu lepszego.
Katar mam czystą wodą, zastanawiam się, kiedy mózg mi zacznie wypływać. 
W zatokach nie powinnam już nie mieć nic tylko piach pustyni. Na kolację zrobiłam sobie łososia z sałatą, jak się podoba?
eliksir z kurkumy ma zadziałać leczniczo

Wiem, że kurkuma jest jedną z najzdrowszych przypraw na świecie. Kurkumę zaczęto używać jako przyprawy do tradycyjnego curry.

Oto świetny sposób jak cieszyć się jej świetnymi właściwościami bez strachu, że każdy nasz posiłek będzie żółty i z charakterystycznym posmakiem.

Ten złoty napój sprawdza się idealnie zimową porą i w czasie przeziębień, potrafi wyleczyć przeziębienie, działa również oczyszczająco na nasz organizm, poza tym substancje zawarte w kurkumie są idealne dla pacjentów z chorobą nowotworową, ponieważ wspomagają niszczenie komórek rakowych. Dodaję cynamon na zbicie cukru.
 Składniki:
- 1 łyżeczka kurkumy 
- ¼ łyżeczki od kawy cynamonu
- sok z cytryny (opcjonalnie, ja wyciskam z połowy)

- szczypta pieprzu

2 komentarze:

  1. Pozdrawiam serdecznie Basiu ,jestem żarłokiem truskawek .Dania bardzo pyszne masz gust.Tylko ten cholerny cukier. Choróbsko się przyplątało
    Wyzdrowiejesz ..pogoda w tym czasie jest fatalna ,u nas na śląsku upał do ogłupienia Dzisiaj trochę zelżało . Basiu życzę miłego dnia i zdrówka po stokroć .Henryk z sympatii (Hen47) . Zasmuciło mnie jedno chciałem dzisiaj napisać na sympatii ..a tu kicha Basia dodała mnie do zablokowanych . Myślę ze to pomyłka ...Jeżeli nie to wystarczyło napisać nie pisz do mnie ?????? .Basiu ja się nie obrażam .Zawsze zajrzę na Twój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorry pomyłka. Dochodzę do siebie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga