piątek, 16 maja 2014

Deszczowe dumanie

Gdy odlatują motyle
Wszelkie
podobieństwa do osób, zdarzeń, miejsc które mogą zaistnieć są zupełnie
przypadkowe. Hi, hi
Ściąganie, pobieranie, udostępnianie zdjęć i treści
– jest nie możliwe – objęte prawem autorskim.
Rozdział 47
˜˜*°°*˜˜
 Trzeba być fiśniętą, żeby kupić 4 krzaki
pomidorów po 10 zł jeden.
Gdyby te pieniądze
miały się zwrócić na każdym krzaku powinien wyrosnąć kilogram pomidorów.
Posiałam swoje, ale za
późno i tylko żółte, bo innych już nie miałam.
Nie wiem, kiedy urosną,
czy urosną w ogóle.
Chciałam jutro na rynek
jechać, ale jutro ma być u nas ta ulewa, więc nikogo na rynku może nie być.
Ach, co tam mam
nadzieję, że ulewa mi nie usiece tych drogocennych pomidorków.
„Idzie dysc, idzie
dysc,
idzie sikawica.
Idzie dysc, idzie dysc,
idzie sikawica.
Uleje, usiece, uleje,
usiece,
uleje, usiece Janickowe
lica”.
~~~~~~~
Oglądałam dzisiaj
historię szczecińskiego Szmaragdowego jeziora w Internecie.
Ta historia jest
niesamowita. Kiedy byłam w Szczecinie nic nie wiedziałam o tym miejscu, mimo,
że wpuszczono mnie do wnętrza Groty i mogłam ją zobaczyć nie miałam pojęcia o tym,
co tam wokół się działo przed laty.
Dzisiaj zajrzałam tam, bo
na Facebooku mówiło o utworzeniu Stowarzyszenia Małej Formy Muzyczno -
Teatralnej w Szczecinie i szukano odpowiedniego miejsca.
Właśnie w tym momencie
przypomniała mi się ta Grota.
Pewnie nie jest to
najlepsze miejsce na taką działalność – zimno, mrocznie i makabrycznie, ale
trzeba przyznać, że jest tam klimat na szalone pomysły.
Szkoda, że nie mam 20
lat, bo pewnie miałabym pomysł na tamto miejsce.
Swoją drogą, to bardzo
mi smutno, bo chodziłam po tych wszystkich tajemniczych miejscach i kompletnie
nic o nich nie wiedziałam.
 ~~~~~~~
Zawsze marzyłam, żeby
pojechać do Paryża, – ale tylko z kimś, kto dobrze go zna - zwiedzać, te
wszystkie cudowne miejsca z kimś, kto wie o nich wszystko.
Podobnie było, ze
Szczecinem, powinnam fotografować go w towarzystwie nie tylko kogoś, kto dobrze
zna Szczecin, ale i kogoś, kto go kocha. Zrobiłam tysiące cudownych zdjęć, ale
niestety nie wiele wiem o tych miejscach a szkoda.
Może jeszcze kiedyś,
kto wie.

A za oknem leje jak
zapowiadano.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga