poniedziałek, 10 grudnia 2012

Byle do wiosny!!!

BAJSZA
Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń i miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe!!! Hi, hi
„Balansować na linie wysoko ponad spojrzeniem Twych oczu”
* * * * *
Miałam dzisiaj wypadek, już myślałam, że po mnie.
Mam uszkodzony kręgosłup w odcinku szyjnym – po innym zdarzeniu/kiedyś o tym pisałam/.
Uszkodzenie jest poważne i muszę uważać.
Ja uważam - niestety pies tego nie rozumie.
Kładłam się na kanapie a on skoczył, ze swojego łózka na kanapę i tak mnie walnął swoim cielskiem od dołu w głowę, że ta jak piłka poleciała mi na piersi i wróciła na miejsce.
Czułam jak słabnę – on się przeraził zaczął mnie lizać po twarzy.
Jeszcze teraz nie czuję się dobrze przeszedł mi ból głowy, ale mam lekkie zawroty a oprócz tego mam takie wrażenie jak bym zjadła coś nieświeżego.
Bałam się, że mi bardziej uszkodził ten kręgosłup, ale okazało się, że siła tego uderzenia poszła bardziej na wyższe kręgi tuż nad mostkiem i tył głowy.
Ok. 5 godzin po tym leżałam.
Mój współlokator uznał, że nic mi nie będzie skoro mogę mówić i zbagatelizował całą sprawę.
Widział całe zdarzenie i dziwi mnie to, bo on niby taki współczujący innym pomaga.
No trudno – to w końcu obcy człowiek.
Nic mi się nie chce robić.
Dziś nawet miałam jechać po zakupy, ale mi się nie chciało.
W łazience jest 7 stopni i kąpiel w tych warunkach jest dużym wyzwaniem.
Tu też temperatura nie za wysoka.
Byle do wiosny!!! 

Zapomniałam z tego wszystkiego wziąć o 20 tej tabletkę na cukier, ale zmierzyłam i mam, 107 więc już nie biorę do rana dotrwam bez niej.
* *
Gdziekolwiek 
jestem,
To mnie nie ma.
Jest maligna,
Bo cię me ma.
Jest pustynia.

Gdziekolwiek jesteś,
Też cię me ma.
Jest maligna,
Bo mnie me ma.
Jest pustynia.

Gdziekolwiek jestem,
Tam ty jesteś
Tak jesteśmy
Jak milczenie
Po tej pieśni.

Jak dwa jabłka
Na czereśni.
E. Stachura
* *
Rano miałam 144 i zastanawiałam się czy brać tabletkę, zobaczę w południe, może powinnam na jakiś czas je odstawić i poobserwować organizm.
Ostatnio boli mnie żołądek jakby po tych tabletkach zaostrzyły się dawne dolegliwości. Ciekawa jestem czy inni też tak się czują po tych tabletkach na obniżenie cukru jakby połknęli zapalonego papierosa?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga