wtorek, 1 stycznia 2019

Na Nowy Rok, kilka banalnych myśli

Bajsza
Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń, miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe. Hi, hi
1 stycznia 2019 r
~~~~~~~~~~~~~
Wczoraj w tę samotną noc, znalazłam., takie oto słowa
„ Tylko Ci, dla których jesteś ważna, słyszą Cię nawet wtedy, gdy nic nie mówisz” 

I właśnie w tego Sylwestra poczułam się mniej samotna. Świadomość, że jednak jest, choćby jedna osoba, która słyszy moje milczenie jest pocieszająca – no co, czy to nie jest super? 
To zdjęcie przypomina mi dzieciństwo, gdy wierzyłam jeszcze mamie, że mój tato pływa na statku i dlatego nie ma go z nami, aż dziadek mi uświadomił, że on od dawna już nie żyje.
………………..
Zmobilizowano mnie dzisiaj do przestrzegania ścisłej diety cukrzycowej.
Czyli od dzisiaj „0” węglowodanów, ciast…, och zapamiętam ten smak tortu Tiramisu - oba kawałki zjedzone w starym roku na długo.
Był taki pyszny, wow po prostu rewelacyjny.
Od dzisiaj szlus, tylko zupki warzywne i kurczak z sałatą i pomidorami. Koniec balu, panno lalu.
………………
Aga kupiła sobie buldoga francuskiego – jest mały i taki słodki. Tylko kurczę one puszczają okropnie śmierdzące bąki, nie wiem jak oni to zniosą. 
W tych cudnych mieszkaniach nieustający smród bąków? 
Trzeba być naprawdę niesamowicie zdeterminowanym, żeby się na to odważyć. 
Ja rozumiem modę, ale hi, hi bąki mnie przerastają.
.................
Dawaj, ale nie pozwól, by Cię wykorzystywano. Kochaj, ale nie dopuść, by ktoś igrał z Twoim sercem.
Ufaj, ale nie bądź naiwny.
Słuchaj innych, ale pamiętaj, że masz własne zdanie.
Banalne prawdy życiowe takie babcine a okazuje się, że o nich zapominamy. 
Chęć posiadania bliskiej duszy obok powoduje, że ciągle przyjmujemy kolejne kompromisy, bo mówiono nam, że nie należy myśleć tylko o sobie, godzimy się być wykorzystywani, oszukiwani itd., bo sądzimy, że będziemy fajniejsi w oczach innych. 
Te kompromisy pozbawiają nas naszych charakterów, powodują, że w efekcie uchodzimy za głupich, bez wymagań. 
Naiwniaków, którym wszystko da się wcisnąć. Stajemy się zgorzkniali i nieszczęśliwi sami z sobą. 
Tracimy poczucie granic tolerancji. W efekcie jest to droga do samounicestwienia.
...............
Pyszna zupka kapuściano pieczarkowa. Rozgrzewająca i cudowna. Fajnie byłoby ziemniaczka do niej, ale „0” ziemniaczków, póki, co.
..............
Dziękuję Wszystkim za życzenia Noworoczne – mam nadzieję, że się spełnią.
Szczęścia w Nowym 2019 Roku dla tych też, którzy dogorywają po szampańskiej zabawie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga