sobota, 5 stycznia 2019

Jednak można !!!

Bajsza
Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń, miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe. Hi, hi
5 stycznia 2019 r
~~~~~~~~~~~~~
Wracam jeszcze do Contur plus ONE
Zachwyca mnie głównie z tego powodu, że zmobilizował mnie do trzymania diety.
Zbyt wcześnie mówić o sukcesie, ale mam pierwszy zielony wynik dzięki temu, że odmówiłam sobie wieczorem gruszki.
Tak sądzę. Mam w telefonie jeszcze 2 przydatne aplikacje „Indeks glikemiczny” i „Vita Scale”. Mam je od dawna. Korzystałam dotąd sporadycznie, na początku częściej później zaprzestałam a teraz znowu wróciłam.
Warto się im przyjrzeć.
Okazuje się, że można zachować dietę. Cukry po 3 dniach bez węglowodanów zaczynają spadać i to jest pocieszające. Zaczynam się przyzwyczajać do innego jedzenia. Gdyby lekarz powiedział mi, że aplikacja może mnie zmobilizować do zmiany diety, nie uwierzyłabym. Och wiem będą mi się marzyły lody i pewnie czasami sobie je zjem, jednak teraz najważniejsze jest by wyrównać cukry.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga