czwartek, 8 listopada 2018

W rozterce

Bajsza
Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń, miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe. Hi, hi
8 listopada 2018 r
~~~~~~~~~~~~~
Chodzę codziennie do szpitala to kawał drogi. 
Jestem już tym zmęczona.
Boję się kolejnego badania. To ma byś tomografia komputerowa z kontrastem jodowym.
Mój dawny kolega, przestał się mną całkiem interesować, nie o nim pisałam, ale on wziął to do siebie.
Powinnam pisać chyba używając imion, ale wiem, że to nie elegancko.
Trudno okazało się, że nawet nie byliśmy przyjaciółmi.
Moje relacje z mężczyznami są dziwne.
Nie rozumiem ich, są cholernie dziwni i humorzaści.
Mam chyba zwyczajnie pecha przyciągam dziwnych ludzi. 
Powinnam kogoś poradzić się w sprawie tego badania.
Nie mam już 20 lat a badanie z tego, co wyczytałam może ciągnąć za sobą różne skutki uboczne do zapaści czy udaru włącznie.
Do tego mam już wiele felerów organicznych spowodowanych cukrzycą. 
Cukry mimo drogich leków nowej generacji nie spadają mi poniżej 200. 
Jestem w wielkiej rozterce. 
Będę próbowała przekonać lekarkę, by zrobiono tę tomografię bez kontrastu.
Jeśli się nie zgodzi chyba z niej zrezygnuję.
.................
Jestem po badaniu wszystko z grubsza wyszło ok. Nie muszę łykać żadnych dodatkowych tabletek. 

2 komentarze:

  1. Hello, this weekend is nice in support of me, since this time i am reading this fantastic educational paragraph here at
    my house.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga