czwartek, 31 maja 2018

Hura!!! Nad morze.

Bajsza
Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń, miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe. Hi, hi
31 maja 2018 r
~~~~~~~~~~~~~
  Pora wyjechać na wakacje.

Emeryci muszą wcześniej wyjeżdżać, bo wtedy kwatery są tańsze.
Znalazłam troszkę w ciemno miejsce 
w Międzyzdrojach.
Piszę w „ciemno”, bo nigdy tam nie byłam, ale dom jest mojego kolegi, więc mam nadzieję, że wszystko będzie jak należy – cena też przystępna, więc mogę sobie pozwolić na 2 tygodnie pobytu.
Tęsknię za morzem 
już od czasu pobytu w Karwi.
Tym razem miałam zamiar jechać z koleżanką, ale coś jej wypadło - trudno.
Będę mieszkała u znajomego, więc nawet w niepogodę nie będzie nudno.
Pobyt nad morzem jest dla mnie wskazany ze względów zdrowotnych – mam niedoczynność tarczycy, ale to drobiazg.
 Okazuje się, że mam z Międzyzdrojami dość dobre połączenie. 
Ode mnie przed 10 do Szczecina i ze Szczecin Dąbia do Międzyzdrojów. Będzie ok.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga