piątek, 13 sierpnia 2021

S T Y G M A T Y Z A C J A

 Bajsza

Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń, miecijsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe. Hi, hi

Ściąganie pobieranie, udostępnianie zdjęć i treści - jest zabronione – objęte prawem autorskim.

~~~~~~~~~~~~~~

13/piątek/ sierpnia 2021

  S T Y G M A T Y Z A C J A.

A’propos stygmatyzacji.

Ludzie słabi psychicznie, w depresjach, po przejściach, ci, którzy z takich czy innych względów zostali sami – mogący liczyć tylko na siebie, żeby nie było im za wesoło są stygmatyzowani przez rząd z powodu szczepienia lub braku szczepień.

Władza dzieli nas na tych lepszych, którzy się jej podporządkowali i zaszczepili i tych gorszych, którzy dla dobra społecznego nie chcą się poświęcić i zaszczepić.

Nie ważne, dlaczego nie chcą poświęcić się dla 

dobra społeczeństwa.

Powiedzmy, że mają liczne choroby, których lekarze nie leczą jak należy i zwyczajnie ich traktują jak marudzących hipochondryków.

Dają im na receptę najgorsze stare i nieskuteczne leki a oni samotni ledwo egzystują w życiu, a teraz jeszcze każą im się szczepić, choć oni wiedzą, że jak coś po tych szczepieniach im się stanie nikt im nie pomoże.

Mieszkają jak ja sami, jak zasłabną, pies z kulawą nogą nie poda im szklanki wody i będą musieli umierać.

 


„Pomyśl, co teraz robisz?

Czy wykonujesz rozkazy rządowe, czy prześladujesz tych, co nie chcą tego robić?

W całej historii zdecydowanie więcej zbrodni popełniono z powodu posłuszeństwa wobec władzy, niż nieposłuszeństwa.

Tak, więc nie sprzeciw, nie bunty i nie odmieńcy są zagrożeniem dla społeczeństwa.

Prawdziwym zagrożeniem dla wszystkich społeczeństw, są ludzie ślepo posłuszni wobec władzy.” Phil Zimbaro.

~~~~~~~~~~~~~~ 

Dzwoniła Aga, mówiła, że jesienią chciałaby przylecieć do domu, ale powiedziała, że do tego czasu powinnam się zaszczepić, /ONA TEŻ/, bo ponieważ jestem w grupie ryzyka, nie chce mnie zarazić.

Ciągle myślę o tym szczepieniu, ale czuję, że go po prostu nie przeżyję.

Jestem przekonana, że mam nieleczoną zatorowość żył głębokich w prawej nodze, bardzo mi puchnie jak są upały, robi się twarda i bolesna, stopę od połowy/podbicia/ mam sztywną, od co najmniej 20 lat.

Do tego mam poważne nieleczone kłopoty z prawym płucem, lub jego okolicami.

Boli mnie pod prawą łopatką, odkasłuję coraz częściej białą gęstą wydzielinę z płuc, czy oskrzeli nie wiem.

~~~~~~~~~~~~~~

Te dolegliwości mam nieleczone, nie, dlatego, że do lekarza nie chodziłam, ale dlatego, że lekarze nie widzieli problemu do leczenia.

Boli mnie noga, puchnie, boli mnie pod łopatką. 

Mam kaszel z wydzieliną to dla lekarzy nie jest powód do podjęcia jakiegokolwiek leczenia, mam jeszcze otłuszczenie wątroby, arytmię serca i niewyrównany cukier w cukrzycy od 11 lat.

Do tego mam ciśnienie 150/70/65 jak nie biorę tabletki na obniżenie.

Czasami czuję się jak wrak człowieka, mam jeszcze inne dolegliwości, o których wstyd pisać. 

Jak choćby liczne uczulenia.

Pomijam nieustający katar.

Dziennie zużywam z 30 chustek higienicznych, przez co mam kompletnie sucho w nosie i gardle, aż dziw, że się we mnie jeszcze dusza kołacze.

Borykając się z tymi wszystkimi chorobami, w których tak naprawdę nikt mi nie pomaga a skończyłam już 70 lat słyszę tylko ZASZCZEP się.

Dawniej byłam sprawna, nic mnie nie bolało. 

Teraz, co rusz, coś się dzieje, straciłam sprawność, przewracam się przez tą sztywniejącą stopę, mam zawroty głowy, coraz rzadziej jeżdżę na rowerze, boję się po prostu a teraz wszyscy w koło mówią mi

zaszczep się dla dobra społeczeństwa.

Całe życie robiłam wszystko dla dobra….., sądziłam, że choć na starość lekarze się o mnie zatroszczą, bo całe życie płaciłam składki i nie chodziłam do lekarzy.

Teraz, gdy są oni mi potrzebni wypinają się na mnie i jedno, co mają w głowie, to ŻEBYM SIĘ ZASZCZEPIŁA, jak mnie namówią, może dostaną premię?

Nie wiem, przez 2 lata odseparowałam się od ludzi, kupuję tylko internetowo.

Dbam o to, by się nie zarazić, to nie jest normalne życie, ale ż y j ę, może byle jak, no cóż ja zarazy nie wypuściłam z laboratorium.

A właśnie - co z tymi, którzy ją wypuścili?

Co z tymi, którzy cały Świat skazali na zarazę ich się nie ściga nie

S T Y G M A T Y Z U J E,

są bezkarni i bogacą się na szczepionkach, maskach rękawiczkach i innych urządzeniach. 

To oni zaczynają tworzyć „Nowy ład świata”, w którym bogacą się Ci najcwańszy.

~~~~~~~~~~~~~~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga