niedziela, 10 maja 2015

Kocham soki!!!

Gdy odlatują motyle
Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń, miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe. Hi, hi
Ściąganie, pobieranie, udostępnianie zdjęć i treści – jest nie możliwe – objęte prawem autorskim.
Rozdział 126
˜˜*°°*˜˜
10 maja
~~~~~~~
Ostatnio pobolewały mnie stawy - tak napadowo, ale przeszło.
~~~~~~~
Marek namawia mnie na te żagle, musi jednak być ciepło, bo inaczej zaprawię się do reszty.
Jestem pełna optymizmu. Optymizm jest bardzo ważny zauważam to, zawsze, gdy trafiam na ludzi, którym go brakuje.
Ostatnio rozmawiałam z kimś takim, kogo jakoś nakręcają pesymistyczne perspektywy.
Okropieństwo
Chyba lepiej odcinać się od takich ludzi, tym bardziej, że ja sama mam czasami tendencje do popadania w różne smutki a bliskość wieczne niezadowolonych ludzi potęgowałaby jeszcze stany przygnębienia.
~~~~~~~
Najlepszy jest Marek pisarz z Warszawy, on ma tysiące pomysłów na dobry humor, czasami przygnębia go moja powaga.
Okazuję się przy nim wręcz gburowata.
Okropieństwo.
~~~~~~~
Dzisiaj odezwał się Marek z Peloponezu.
Rozmawialiśmy na skype pierwszy raz widząc się w kamerce.
Pokazywał mi okolice miejsca, w którym parkuje swoim kamperem, oraz sam kamper wewnątrz.
Oczywiście jego zaproszenie jest nadal aktualne jak tylko chcę mogę do niego dojechać, jest tam teraz sam, później może dojedzie do niego kolega ale to nic pewnego.
Ja mam dość zapełniony kalendarz, ale nie mówię nie, bo on ma zamiar zostać tam do późnej jesieni, może nawet przez zimę, mam czas żeby się zastanowić.
~~~~~~~
Zrobiłam sobie przepyszny sok z jednego grejpfruta, sycylijskiej czerwonej mandarynki 3 truskawek i banana – pychota, choć miałam mały wybuch część soku wylądowała na mojej bluzce i właśnie bluzka się moczy.
~~~~~~~
Nie byłam na wyborach. Nie widzę kandydata, który by mi odpowiadał, więc zrezygnowałam z tego przywileju wybierania prezydenta.
~~~~~~~
W ogrodzie nic nie robię - wkurzyłam się, bo ja kupuję, inwestuję, sadzę a mój sąsiad bez ustalania ze mną wycina drzewa, więc niech sobie sam w ogrodzie pracuje mam to w nosie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga